9/19/2012

Cengeng

Pernah dengar tak word tu?aku tak taw la bahase negeri mana tu..aku rasa pahang la..kalau tak macam mana aku taw kan..kalau korang tak pernah dengar biar aku explain cengeng tu ape..cengeng tu tu sejenis kuih...kuih ni sedap taw...rugi la kalau korang tak pernah rasa..aku rasa dekat pahang je kot ade..kuih ni rasa manis2 masam sikit..*oke da..aku tipu je tu.
Cengeng ni yang aku faham la macam mengada2..contoh kena marah sikit terus nak jebek2 pastu mengalir je air mata tu..macam sedih sangat gayanye..
Korang ade tak kawan yang macam ni?biasa perempuan lah..lelaki kalau cengeng tu dah mengade dah nama nye tu..
Aku?entah lah..aku jadi cengeng dengan orang2 yang rapat dengan aku je kot..contoh macam ma aku..aku kan duduk hostel..bila aku rindu yang teramat sangat ke..aku teringat susah payah ma aku nak bagi aku pandai,aku teringat pasal aku tercakap kasar ke dengan ma aku,stress yang melampau ke,waktu tu lah aku jadi seorang yang cengeng..aku jadi macam sebak yang teramat sangat..tak boleh nak cover2 dah..hingus pun meleleh-leleh*geli tak??haha
Tapi bila dah nangis tu,aku rasa macam free lah..macam beban aku dah kurang..even masa cakap dalam phone tu ma aku bebel2 tak bagi nangis..dah besar la ..ape la..tapi aku rasa happy jugak bila ma bebel2 macam tu..stress tak bila dapat anak cengeng-___-
ini comel ;)

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



haa...ni baru cengeng..baby comel la..kalau aku???seram oit><
p/s:dah give up nak cerita pasal kolej ;(

2 comments:

Anonymous said...

yimmeee, tak mo cengeng2 tak somelll :)

kertaskoyak said...

elele..ikin pun mesti salu nangis2 kan..ank mnje kn2;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...