1/03/2018

Lawatan ke Batu Caves



Post kali ni banyak gamba je tau..sebab tak ade ape sangat nak cerita..semua orang tau kan Batu Caves ni salah satu tarikan dekat Malaysia ni..tempat beribadah bagi kaum India..

Batu Caves ni terletak di Gombak,Selangor. Waktu kitorang pergi tu sehari sebelum krismas..so,agak ramai orang la..foreigner..indian..macam2 orang lah..

So,saya tunjuk gambar je la k..




Ni sebelum panjat tangga batu caves tu..



Ni bergambar dalam gua..ade beberapa gua dekat batu caves ni.. yang ni tak ingat nama gua ni ape..ade dark cave..dark cave ni kena bayar kalau nak masuk..suhu dalam gua gelap ni memang sejuk..dark cave ni boleh buat science tour..ade orang guide nanti..



Ni pun dalam gua..


Ni pun dalam gua jugak..right before tangga keluar gua..

Dekat bawah korang boleh bagi makan merpati tau..tapi kitorang tak rajin..tengok je orang lakn bagi makan😁

Kitorang naik atas sekejap je..lepas settle ambil gambar kitorang pun turun dan balik..psssttt..boleh tahan penat jugak tau panjat anak tangga batu caves tu..nak2 masa turun tu..risau je kalau salah langkah..mau terus terjunam ke bawah..malu oit..so klau korang pergi batu caves ni hati-hati masa panjat tangga tu tau..ok..see you in the next entry..πŸ˜‰πŸ˜‰

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...