9/22/2012

Nak Mendapat Keberkatan Belajar?

Aku pun tak taw entry ni pasal ape..main redah je..taip ikut dan tangan ni..aku nak cerita pasal belajar ni..masa 1st class construction economy hari tu lecturer yang mengajar aku tu ade la cite2 pasal diri beliau..*tanda hormat nih...
Lepas tu cite punya cite..borak punya borak..macam mana entah keluar pasal ilmu ni..beliau kata kalau nak ilmu ni senang lekat kat kepala(kira macam berkat la),jangan sayang buku..maksud jangan sayang buku ni bukan lah korang bole campak buku tu dekat mana2 ikut suka hati korang je..tapi maksud beliau jangan sayang nak kotorkan buku tu..tulis je note2 kat ruang2 yang ade dalam buku tu..jangan la biarkan buku tu putih suci dan murni okeh ;)
ni propa je lebih ni..masa dalam kelas measurement..kne anto assignment dan2 tu jgk! 

p/s:aku balik ni konon2 nye nak wat thesis..konon nye la..tapi..waaaa..aku tak taw nak mula macam mne -_-

1 comment:

mohd helmy said...

assalamualaikum..awak ambik kos apa??awak ambik kos ukur bahan ker ( QUANTITY SURVEYOUR ) KER???saya pun ambik quantity surveyour.....awak dah sem brp skrg???boleh kan kiter syer nota2 yang awak belajar sekarang ni...saya berharap sgt...awal layirah blog saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...