9/29/2012

Adik..adik...

Entry ni khas aku nak buat untuk adik aku..adik bongsu aku..kalau jahat pun dye lah..baik pun dye jugak..aku bersyukur sebab aku ada adik seorang je sebab aku takut kalau aku ada adik yang lain,mesti dye kekurangan kasih syang dari seorang akak yang baik sengal-sengal ubi macam aku..kehkehkeh :P
Malam tadi aku tidur awal jugak la..sebab sedih punya pasal..tak dapat balik minggu ni kan..tapi dalam pukul 2.40 tu aku terjaga..tengok ada mesej dari adik..dye anta dalam pukul 1.30..kak,awak ada kat uma angah ke uma sewa?..mula2 macam biar je mesej tu..tak nak reply lah kan sebab dah lama sangat mesej tu..nanti ganggu dye tidur lak..tapi cam tak sedap hati,reply lah jugak..seminit macam tu ada mesej masuk..adik..dalam hati,oo..lambat budak ni tidur..tapi bila baca mesej dye,terus segar mata ni .."ye eh..adk ada kat uma angah.haha.balik keje tadi,kol 9 gerak sampai 1.30.tp angah tidow da kowt*aku tak paham dengan budak2 yang suka guna w ni.hisy adik kol tak jawab.
Aku ni kan cepat sentap *even mulut aku sangat laser terus rasa sedih..dalam hati..kesiannya..mesti sejuk..terus reply mesej suruh dye kejut angah sampai bangun..dye tak nak..tak nak kacau angah katanya..aku tanya sejuk tak.."x sejuk,adik pakai jaket unikl ni *semangat no bagitaw nme jaket.nyamuk je problem xleyh tdow..kat tempat awak bole kua x time ni?law bole,adik gi lepak sana jelah..
Giler tak giler budak ni..dah la penat bawak motor jauh2 (kuantan-cheras)..bole lagi tu terfikir nak gi kat aku..aku bukan tak nak bagi datang..tapi tak nak la aku adik aku penat2 tu nak datang sini jauh2..lepas tu,bukan aku bole ajak dye masuk uma pun..semua perempuan kan..aku ni try la call angah..tidur mati agak nye sorang nih..last2 aku anta mesej je,angah,bangun..bukak pintu.adik ada kat luar tu..bila aku call balik baru dye angkat..aku pun lega lah kan..tak de lah nak risau dah pasal adik..lepas tu ada mesej masuk lagi.."adik dah masuk umah..x jadi lah gi kat awak..neway.thnx sis..
Aku tak reply dah..aku pun terus tidur dengan aman damai..panjang tak aku bercerita.. -_-

Baju melayu hitam..nak sangat..ma tak nak layan dye..last2 aku yg belikan -_-

Ni raya haritu..sesi mengajor cara senyum oleh encik amir..ade ke patut dye kutuk aku senyum buruk
 -_-

Bersama cousin kecik..sufi :)

Ni dekat rumah uwan (nenek belah abah aku)..tengok tu parut tanda budak degil..kena langgor masa nak gi beli burger..kehkeh..buruk giler dik parut tu :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...