7/07/2012

Sabun Taharah

Korang pernah pakai sabun nih?alaa dye selalu jual dekat kiosk2 kat mall mne2 pun..kan salu je kite nampak orang jual herba lah ape lah..kat situ lah sabun taharah ni dijual jugak..aku ni tak mampu nak beli sabun mahal2..so,kalau bole dapat sabun ni memang berbaloi2 la kan..murah pun murah..tu yang penting..haha

Aku baru first time la nak try pakai sabun nih..tu pun dapat dari derma ikhlas kawan aku,jannah..hiuhiuhiu..kalau ade panau,ruam,penyakit kulit,gatal2...sume bole guna sabun ni..oo..untuk tumit kaki yang merekah pun bole taw..jan dah paki sabun ni lama dah jugak kot..dye kata memang best..sume black head yang ade kat hidung dye,dah berambus..dye dah la putih bertambah putih lak tu..muka pun mak aih berseri2 mengalahkan pengantin dah..keh2..aku ni pun gatal2 la nk beli jugak..nk try..sebab kat hidung aku ni ade white head..white head kan lagi tegar dari black head..sabo jelah..tapi jan cakap try dulu yang dye punye..tak yah beli dulu..nnt membazir..hehe..rezeki2 <3...

Mana taw law aku pakai ley hilang kan..memang aku jadi pengguna yang setia kat taharah la lepas..law tak jadi,nak buat macam mana kan..sob2..

Ha..selain untuk kecantikan kan,taharah ni bole kita guna untuk samak..sebab nye dye diperbuat 100 peratus dari tanah liat..cool kan..senang keje..murah pun murah..sape nak bagi kan..aku ni dah macam promoter tak berbayor taharah dah gaya nye nih-__-

Googled ;)

Ade dua jenis taw sabun ni..lagi satu dalam kotak hijau..bukan daripada tanah liat..sayur kot...eh ehtah..korang gi lah cekidaut sendiri.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...