9/18/2012

Ada Apa Dengan FB Aku

Ade ape?mana ade pape..tu jelah yang aku boleh cerita..aku pun tak taw knp asal online je fb tu memang nak bukak..even tak de ape2 pun..tapi tak de lah gian sangat..sama dengan blog ni..tekan sana..tekan sini..sign out..tak de pun wat pape..

Bila aku scroll wall aku tu,jarang pun aku baca yang orang pos2 tu..yang aku rajin bukak kalau ade gambar2..tak kesah la gambar ape2 pun*gambar yang elok2 ye..tengok2 je..pastu tutup..kalau macam ade post2 yang mengerikan tu,memang aku tak bukak..contoh macam accident teruk2 tu ke..nanti tak pasal2 mimpi2 susah lak kan..

Group pun macam2 group lah..tapi aku rasa tak de function pun..notification group2 tu memang aku hidden..mengarut je jap2 ade noti baru..semak je..kira macam group2 tu tak de function pun bagi aku..tapi tak de la sampai tak bukak langsung..kalau aku rasa ade benda yang aku kena taw,baru aku klik group tu..

Tu jelah kot pasal fb aku ni-_-

p/s:oh ye..aku baru balik makan2..nanti kalau rajin aku cite makan2 ape keyh;)

1 comment:

mohd helmy said...

biar simpel,,janji kiter happy...
kalo sempat,layarilah di blog saya..saya ucapkan ah lan wah sahlan ya marhaban....salam ukkuwah fi sabilillah dr saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...