9/12/2012

Alahai Hari Ni


Kepala berdenyut-denyut rasa nak pecah..rasa macam nak cabut kepala ni letak dekat tepi sekejap..bagi dye rehat-___-
Pening sebab ape pun aku tak taw..dah lama tak wat hal hari ini lak dye sakit balik..nak melantak ubat pun tak de.Oh ye tadi aku ade kelas dalam pukul 10 setengah macam tu lah..habis awal..ada jamuan raya..tapi balik makan kat bilik je..nasi lauk ayam masak merah..air kotak satu..nak kata pening sebab masuk angin tak makan,aku dah melantak nasik free tu..grrrr
Dalam pukul 2,aku gi kelas third language..aku amik bahasa arab,jan jepun..tapi pergi sama2 la..kelas aku kejap je..tak sampai setengah jam pun kelas..amik attendance,balik..best2..keh2..oh ye..sem ni aku dapat ustaz muda..handsome jugak..sporting pun ye jugak kot..yang penting,jangan kedekut markah ye pak ustaz..
Dah habis kelas tu aku gi lepak dengan ex classmate aku,kak fae..tunggu jan keluar kelas..borak2,gosip2,merayau sampai la pukul 4..jan balik bilik terus..aku ni tak de keje nak join masuk kelas kak fae..sebab aku taw,kalau balik bilik,confirm aku tidur sebab nak tahan sakit kepala nih-_-
Aku tengok gambar ni tambahsakit jadinye><
Nak jadi cerita lak,aku ingat,aku tak kantoi la masuk kelas tu..ingatkan ramai la student..alih2 ade 3 orang je termasuk aku..ustazah tu lak garang semacam je..aku baru masuk kelas tu,dye dah panggil tulis nama..perghh..aku baru ingt tak nak tulis nama..nak tak nak terpaksa la jugak tulis..siap nmbor fon lagi..memang cari nahas..buatnye minggu depan dye cek balik nama tu,kol aku,ape aku nak jawab?nanti dye cakap aku tukar kelas sebab tak nak dye ajar lak t..tak ye ustazah..saya tumpang kelas ustazah je tadi ;)
Oke lah..dah panjang aku membebel kan..bye..
p/s:jan ngn tira nk kua malam ni.tinggal aku sorang.nak ekot tak rajin-_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...