1/10/2014

Masa Yang Pantas

Tiba-tiba terfikir..tiba-tiba teringat..rasanya baru je lagi aku jejak kaki kat UiTM..ma abah hantar suruh study..tup2..skrg Alhamdulillah aku da keje pun..maknanya dah 3 tahun lebih dah lepas..betapa cepatnya masa pergi..

Semakin hari masa berlalu makin cepat..sekarang dah 2014..umur pun dah makin bertambah..semoga fikiran pun bertambah matang la kan..dan yang paling sedih..umur parents pun makin bertambah..semakin tua..semakin jelas kedut hasil membesarkan aku..Ya Allah..sempatkah aku membalas jasa mereka?bahagiakan mereka?andai aku pergi dulu,kau ampunkan lah dosa2 mereka:(

Andai kiamat itu datang tika persiapanku masih sekecil zarah,ampunilah dosaku YaAllah..jauhilah aku dari neraka..tempatkan lah aku dan orang-orang di sekeliling ku di tempat yang paling mulia disisimu yaAllah..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...