2/04/2014

Kebaikan dan Keistimewaan Vivix Shaklee

Assalamualaikum..
Alhamdulillah bulan ni dah bulan ke 3 aku jadi pengedar sah Shaklee/Independent Shaklee Distributor ..so,sape2 nak order Shaklee boleh pm aku..
Suzi (0169392472)
SID:1089021
Dan masuk bulan ni,aku dah terima bonus kedua aku untuk Disember 2013 & Januari 2014..Alhamdulillah..walaupun aku just buat bisnes Shaklee ni sebagai part time je,tapi rezeki tu tetap ada..bukan je dapat tubuh badan sihat,tapi dapat jugak tambah side income:)
Oke..tak maw meleret-leret dah..kalau berminat just pm aku..the main purpose untuk entry kali ni,aku nak introduce pasal Vivix dari Shaklee ni..Vivix adalah satu tonik kesihatan yang top dekat Shaklee..agak mahal tapi hasilnya Alhamdulillah tak mengecewakan..

Ni salah satu kebaikan Vivix..dapat merawat kencing manis..testimoni dari Tuan Haji yang sembuh dari kencing manis yang kronik..oo..anak Tuan Haji ni doktor oke,Dr Nik yang berpangkat doktor pun tak nak bagi ubat hospital dekat his father sebab semua orang taw ubat-ubatan ni mengandungi steroid..tak banyak pun mesti ade jugak kandungan steroid dalam ubat..so,Allah suruh kita ikhtiar dalam mendapatkan sesuatu..dalam kes merawat penyakit lak,vivix menjadi salah satu cara untuk merawat..tak rugi kalau kita cuba kan..dengan izin allah,InshaAllah,semua boleh jadi..

Ni antara lain kebaikan Vivix Shaklee ni:

  • Meggalakkan penuaan yang sihat-awet muda
  • Membantu mengelakkan kanser
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes/kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi dan saraf
  • Mengurangkan masalah nyanyuk
  • Membantu menurunkan berat badan
  • Menyokong kesihatan mata
  • Meningkatkan kesihatan imun badan
  • Menggalakkan kesihatan secara menyeluruh
Antara penyakit-penyakit yang terbukti dapat dirawat dengan Shaklee:
  • Diabetes
  • Jantung
  • Darah tinggi
  • Alzheimer/nyanyuk
  • Arthritis,osteoporosis
  • Gout
  • Letih
  • Metabolisma rendah
  • Masalh penuaan
  • Kanser dan tumor
  • Katarak
  • Saraf
  • Imunisasi lemah

But,kita orang Islam jangan pernah lupa,apa-apa yang jadi,baik atau buruk,semua dengan kehendak Allah:) ..kalau berminat,just pm me:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...