2/11/2014

Birthday ke 24



Alhamdulillah..Allah masih panjangkan umur,bagi kesempatan untuk hidup lagi..hari ni genap umur 24 tahun..pejam celik pejam celik da 24 tahun hidup..macam tak caya..rasa baru je sekolah..oke jangan mengarut..jangan perasan muda..terima hakikat umur da makin meningkat..

Azam aku?aku nak ade kereta sendiri..simpanan sendiri yang kebaboom..be a better daughter..be a better person..ni tiap2 tahun memang azam aku..tapi still sama je aku rasa..masak tak reti,makan tido je taw-.-

Wish tahun ni..most dari kawan sekolah rendah dan uni..banyak yang wish semoga cepat dapat jodoh..nampak sangat da masuk umur-umur kena kahwin kan..haha..ade jodoh aku terima je..

Adik beradik aku semua laki..so,birthday aku ni jangan kata pandang sebelah mata..nak jeling pun tak..memang dah rutin tiap2 tahun takde sape ingat birthday aku..sadis je hidup kan..so,birthday aku ni ala-ala tak wujud la..member sekolah aku ramai ingat sebab aku ade kembar..kitorang sama bithday..aku rasa kalau tak sama,tak de sape la ingat birthday aku ni-.-

Papepun,aku da biasa dah macam ni..nangis sikit2 tu ade la..maklum la..da makin tua ni makin sensetip lak kan..pang laju-laju skali baru taw..oke la..pada yang ingat birthday aku,yang wish for my happiness,tq so much..i love u guyss:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...