12/25/2013

Mereka Kesayangan ku

Hye there..meet my mom..Puan Khatijah..seorang mama yang sangat tegas dalam mendidik anak2..i admired her from the bottom of my heart..

Sakit pening,suka duka,ribut petir,marah sayang semua cari puan Khatijah..since dari kecik mama lah yang jaga aku,rotan aku,back up aku,jadi ape2 hal yang jadi pun aku trtap cari nama..she is the person that most grateful in my life as a daughter *abah pun akk syg jgk taww

Aku selalu kena marah dengan ma..dengan macam3 sebab..kadang2 aku rasa aku tak salah pun tapi still kena marah..nak2 jadi sorang je anak perempuan dalam family..tak tolong kat dapur kita kena,tak kemas rumah kita kena..but ai is redho..syurga itu terletak bawah tapak kaki ibu kita..remember that till ever..inshaAllah..tapi,aku jdi anak kesayangan bab2 brg2 perempuan..aku kaki teman mama jalan2..shopping benda mengarut..perabihkan duit..kami geng yee:)


Semoga Allah memberikan kesihatan yang baik buat mama n abah dalam mengerjakan ibadahNya..Ampunkan dosa2 yang telah mereka lakukan dan sayangi mereka sepertimana mereka menyayangiku semasa kecil..ameen..i love u mama!




Thank u ma..I really hope that one day i can meet my mum,my abah,my siblings,my frens at jannah..inshaAllah:) Semoga mama menjadi isteri dan ibu solehah..:))








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...