8/30/2013

Pengalaman Interview/temuduga Kerja

Tak banyak pun yang aku dapat share sebab dua company yang aku kena panggil interview tu dua2 kontraktor..tak banyak beza..

Tapi pengalaman aku lah kan..sehari sebelum interview dah rasa dup dap dup dap dah..dah sampai terpacak depan company pun still same..cuak je..tapi..tapi...bila ko dah dapat borak dengan penemuduga tu,ko mesti dah rasa syok..tak rasa stress dah..

1st interview tu ade 3 orang yang temuduga aku..2 melayu sorang chinese..diorang baik,friendly..yang 2nd interview sorang je yang temuduga aku,chinese male..yang ni lagi2 la baik nak habaq hang..lembut oi dye cakap..suara aku lagi kasar dari dye-.-

Yang 1st tu dapat la job offer tapi encik abah tak bagi pergi lak..yang 2nd disebabkan aku kasar dari dye,dye taknak amik aku kerja..*eh takla..mungkin takde rezeki nak kerja situ..sob2


Ni attire aku mse 1st interview..tapi aku pakai kasut bertutup la..ni dah siap interview..cari makan sebab kebuloq..2nd interview aku pakai baju kurung..tu jela kot pengalaman aku:))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...