6/23/2012

Roommate Aku 1 Malaysia

Assalamualaikum:)

Hye2..short hapdet untuk arini..entry ni memang fresh baru keluar dari oven..hihi..sebab ape??sebab aku memang nak hapdet entry baru tp otak ni tak bole jalan,,tak taw nak cite ape..tengah2 tekan sana tekan sini..dengar lah roommate aku borak2 dengan kawan dye...lawak gak dengar..nak taw sebab ape?

Sebab roomate aku 1 Malaysia...eh bukan India Cina semua tu lah..UiTM mne ade bangsa selain bangsa melayu..hehe..aku cakap 1 Malaysia sebab aku orang pahang,roomate aku sorang Johor,sorang Perlis pastu sorang lagi Penang..so macam2 bahasa la yang keluar dari mulut masing2 kan..hek2..

Yang aku nak cerita ni pasa roomate aku yang dari Penang nih..aku panggil Kak Su..cakap penang piaooww punye..nak2 bila ade kawan dri Penang datang..aku yg busybody dengar ni pun bole tergelak2 ..tapi cover la..nanti nampak sangat aku dok dengar orang len cakap..aku tak stalk lah..aku terdengar je..hehe..

Aku tak taw ape motip entry ni..kalau menyampah jangan baca ye.hiuhiuhiu..*dah habis pon sebenarnye :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...