6/21/2012

Cara Belajar Paling Efektif

Assalamualaikum :D

Hye2..tengah study ke..aku??baru lepas melantak..ni menghadap lappy lak..memang idak ler nak study kan..sabo jelah dengan manusia sorang nih..lepas hapdet2 ni,tido lah..mana bole tak tidur..rugi la..laipun petang yang sepatutnye free jadi tak free sebab ada kelas Professional Practice petang nih..kalau lah tak de test,dah lama aku pasang niat nak memonteng *memonteng je keje ko sem ni eh-__-

Korang ada idea macam mana nak study yang cepat masuk otak nih??masa dah suntuk gile weyh.. tp aku stdy PP pun tak habis2 lagi...belum masuk subjek2 lain lagi..tangan ni aku rasa dah kematu habis dah wat nota PP yang panjang yang amat tu..penat tahu..entah apa yang dibebelkan kan pun aku tak paham-_-


Aku ni lak jenis yang pemalas yang amat nak menghadap buku yang besar2 tu..nak tak nak..sempat tak sempat memang aku kena wat nota sendiri..walaupun aku taw tulisan aku dah macam budak baru pandai tulis ABC..buruk giler ko taw..huh..nak baca nota tu pun nanti aku rasa entah ada selera entah tak..harap2 ade la kan,,penat2 je aku wat nota tu takkan takde selera lak kan..makan pelempang nnt-_-

Apa2 pun aku harap aku n semua kaum kerabat kawan,musuh2 aku*gelak jahat..dapat gunakan masa yang singkat ni untuk study dengan jaya nye..sumbat segala ilmu dalam kepala otak kita ni oke :P

motip gamba? aku nak tunjuk yang aku jadi ratu kebaya..ganas2 aku pun layan kebaya okeh-_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...