3/15/2014

Perbezaan Shaklee Dengan Supplement Lain

Assalamualaikum..


Haa...pernah tak tengok benda ni?ni silica gel namanya..kat mana korang pernah jumpa?mesti dalam kasut,handbag dan dalam botol-botol ubat pun ada kan..apa funsi silica gel ni?basically, silica gel ni digunakan untuk menyerap lembapan..

FYI, any of Shakleee's product never use this thing..korang takkan jumpa silica gel ni dalam mana-mana produk Shakleee pun..nampak tak perbezaan Shaklee dengan supplement lain dekat situ..so,korang boleh fikir mana yang selamat atau yang mana kurang selamat atau yang mana ada bad effect..
 Baca artikel bawah ni..

PERBEZAAN SHAKLEE

Tahukah anda??

Perbezaan PALING KETARA antara vitamin Shaklee dan vitamin-vitamin lain yang berlambak di farmasi dan pasaran? Cuba lihat gambar dibawah, Pernahkan anda melihat silica gel ini di dalam botol vitamin Shaklee? Sudah pasti jawapannya TIADA.

Mengapa tiada?
Fungsi silica gel adalah untuk menyerap lembapan. Biasanya silica gel ini boleh kita nampak dalam kotak kasut, handbag dan di dalam botol vitamin yang berlambak di pasaran. Ini bermaksud vitamin itu adalah vitamin SINTETIK!

Berbeza dengan vitamin Shaklee, di dalam botol vitamin Shaklee tiada silica gel kerana ianya bersifat SEMULAJADI!

Ada nampak perbezaan di situ?
Pastinya yang NATURAL lebih SELAMAT dan BERKESAN..

So,tunggu apa lagi..pilihlah Shaklee..biar lambat,asal selamat..kan..pm me for any order...bulan ni promo ESP..buy 6 free 1..boleh share-share dengan member..dapat keahlian percuma lagi untuk seumur hidup..pm me at 0169392472:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...