3/07/2014

Lelaki Bawak Handbag


Nampak gambar tu?laki bawak handbag perempuan..lain orang mesti lain2 pendapat kan..macam aku,aku tak kesah laki bawak handbag isteri sendiri..tapi jangan la over..setakat tolong pgang masa wife masuk toilet,aku bole terima..tapi kalau macam gamba kat atas tu memang aku tak berkenan..berjalan ke hulu ke hilir dalam hypermarket pastu bawak handbag perempuan..ko dah kenapa-.-..yang perempuan pun takkan tak boleh bawak handbag sendiri?kalau betul memang tak larat,let say pregnant ke ape ke,ape kata korang jangan bawak terus handbag tu..barang2 macam wallet,make up tu kalau nak jugak bawak,sumbat je dalam sling/push bag husband..kan senang..laki bawak je beg laki..tak yah dok bawak beg perempuan-.-

Macam mak aku sendiri pun,tak suka anak-anak laki dye bawak handbag perempuan(wife)..maybe perempuan(wife) mestila rasa suka bila laki bawakkan beg kan..rasa macam romantik gitu..rasa macam laki sendiri la paling baik,paling handsome..-.-

Lagi sekali aku cakap,TAK salah tolong bawak beg isteri..tapi tengok la tempat jugak oke..

Oke thanks baca entry mengarut ni..salam jumaat;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...