11/27/2012

Friends

Tiba-tiba rasa macam ade mood nak cerita pasal kawan..hehe..kenapa?sebab tadi tengah bad mood sebab baru bangun tidur..tapi bile dah ade kawan nak cot cet cot cet..actually best friend mase sekolah,automatik tersenyum sorang2 bila berborak dengan dia..tQ kawan!
Aku sayang semua kawan aku..mulut ni memang laser..bukan laser sikit2 tapi laser nak mamp...hehe..bergaduh,bertaki..tarik rambut je tak..sume tu pernah jadi..tapi ape pun aku buat,mesti aku fikir balik..tapi ego kan..*buruk perangai nih..nak jugak gaduh,tapi2 last2 tegur jugak..kata sayang kan..mane boleh gaduh lama2..hehe..
Tapi ade jugak kawan yang aku tak sayang..sebab dye jahat..oopss..termengumpat lak..eh,tak mengumpat..meluahkan perasaan je..tak mention sape2 pun.."kawan" aku tu pun tak hingin agak nye bukak blog nih..aku pun lagi suke dye tak amik taw ape2 pasal aku dah..jangan jadi stalker aku lak dah la..dye dah ade kawan lain..aku pun dah ade kawan lain..so,skrg dah back to the normal tapi bila jumpa awkward tu mesti ade..tapi ape aku kisah kan..nama pun aku ego...-,-
Oke,tak nak cerita kawan yang dah tak kawan tu..
NI kawan2 ku..

Masa ni aku tak dapat join jumpa sama2 :(miss korang semua..tQ jadi kawan ku!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...