11/30/2012

Durian Crepe


 Sekarang semua orang dok cakap pasal durian crepe nih..tiba2 ari ni terasa macam nak rasa jugak mende alah ni..sedap ke..best sangat ke rasa nye..nak buat sendiri?memang idok ler..rajin sangat lah aku nak buat sendiri kan..ggrr...

Kalau aku cakap dekat mak aku pasal mende alah ni,mesti tak dilayan nye..mesti mak aku suruh makan durian mentah tu je..senang cite..tak de crepe2 nye dah..sedap pun sedap..sekarang memang musim durian pun kan..aku bukan peminat durian yang tegar..aku cuma peminat makanan..so,durian tu salah satu makanan yang aku makan..ade,aku makan..tak de,makan lah mende lain kan..tak de lah sampai rasa mengidam sangat bila tak dapat tu..janji ade makanan yang dapat kenyang kan perut ni-.-

 pinjam pic dri encik G..tQ bebeh :P


p/s: balik kampung melantak durian hujung2 minggu ni pun sodapp kan.. ><

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...