3/23/2012

Construction Technologies

Assalamualaikum

Hye korang..sihat ke..kalau sihat Alhamdulillah,kalau tak,makan ubat ye :D

Entry kali ni tak ade ape pun nak cakap.tapi saja nak update sebab dah berapa hari tak update kan.mood nak update dah ke laut sebab function photo uploader rosak..err..bukan rosak..blog saya je yang kena.sedih kan.

Oke dah tak nak touching2..well,hari Jumaat adalah free day..sebab apa??kan saya tak de kelas hari Jumaat..hooreyy..tp kerja oit..melambak2..over betul..tak ade lah melambak..tp ade lah..nama pun student kan..

So,post ni berjaya keluar selepas saya menyiapkan assignment Constech saya..yeay..*sebenarnye tak adelah yeay sgt.ade lg kerja lain-.-

Nak upload gambar2 mse kitorang turun site semalam tak dapat..so,dengar jela bebelan yang tak berapa nak betul ni...next entry saya ceritakan apa jadi massa kitorng tengah syok amik gambar kat site semalam.. :(

p/s: zzzzzzzzzzzZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZzzzzzzZZZZZZZZZZ

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...