5/09/2012

Semoga Adik Sufi Cepat Sembuh

Assalamualaikum :)

Bila baca pasal adik Ahmad sufi ni teringat lak kat budak sufi lgi sorang nih..nme sme kan..beza  nur dengan ahmad je..entry ni khas nak cerita pasal adik Ahmad Sufi..mungkin ramai yang dah baca penderitaan adik ni..tp saya baru terbaca tadi ..lambat kan..

gambar ni pinjam dari laman Tabung Ahmad Sufi..

Comel kan Sufi ni..ni korang boleh baca kisah dye..amik dari Tabung Ahmad Sufi jgk..

Ahmad Sufi dilahirkan pada 12 mac 2012 dan sejak lahir dia menghadapi masalah paru2 yang kritikal.kos perubatan Ahmad Sufi di Children Westmead Hospital, Sydney adalah tidak kurang dr AUD 3000 (RM9000)SEHARI.UNTUK MAKLUMAN,AHMAD SUFI TELAH BERADA DI RAWAT DI SANA MULAI DR 13 MAC SEHINGGA HARI INI. Di sini dengan rendah dirinya saya memohon sekiranya ada diantara anda yang sudi memberikan sumbangan kepada Ahmad Sufi bagi menampung kos perbelanjaan rawatan dia di sana.

Sesiapa yang nak menghulurkan bantuan,korang boleh bkk page tabung Ahmad Sufi ni..ada maklumat lengkap macam mne nak salurkan bantuan tu..

Sama2 lah kita doakan Ahmad Sufi cepat sembuh dan dikurangkan kesakitan yang dialaminya..bayangkan kita yang dah besar kalau sakit pun menitis air mata...ini kan budak kecik yang baru menjengah dunia :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...